Herkese mrb
20 gün n önce doğum yaptım bebeğimin kimligi de çıktı.dogum parası ve süt parası başvuruları nasıl yapılıyor acaba aile bakanlığı için dilekçe çıkıyor nette ama o dilekçeyi doldurup ne yapmamız gerekiyor illa elden teslimmi olacak. konuyla ilgili başvuru yapanlar yardımcı olabilir mi ?