Buseasel8 Hero baby mama kullananlar var mı kızlar memnun musunuz? Hipp kullanıyoruz ama gaz yaptı memnun değiliz.
KaranveAnnesi Normalde devam sütü de kaşık mama da aptamil kullanıyoruz ama markete gidemediğim zaman bikaç kez bimden almıştım hero baby sevmişti. Umarım sebin bebişte sever. Sağlıkla büyüsün🌸