Annehayat bende de boyleydi ilk zamanlar gecede sekiz kere kalktigimi hatirliyorim bi gun is yerinden ofiste uyuyakalmisim o dereceyd gelmistim uykusuzluk hatta patronum yanimdan gecmis gitmis kafasini sallayarak ofisdeki arkadaslar demisti 😅😅 ek gidaya gecince gececogunun birini doyurucu biseyler yedieiyorum corba icine dogal ekmek kirintisi gibi , sebze puresi gibi daha izun sure uyuyor Elhamdullilah. Gece de dork kere kalkiyor ama Rabbim yardimcini olsun cok zor oluyor