dikenlerinleydisi Bebegim 4 buçuk aylik ellerini sadece uyurken açır uyanıkken hep yumruk yapar ne zmana kadar boyle olacak
Elifhkn dikenlerinleydisi hayir normal degl bnce norolojiye gostern. Ozellikle bir bakin bas parmagini iceriye sakliyormu
zeynepbalci dikenlerinleydisi bn gazla alakalı olduğunu düşünüyodum elleri ama bilgim tecrübem çok az
1bebis1annis Elifhkn neden oyle dediniz bizde 4. Aya girdik hala öyle yapıyor ellerini 😥 tehlikeli mi diyorsunuz
zeynepbalci dikenlerinleydisi o zaman bilemiyorum canım umarım kötü bişey değildir eli sıkı olucak derler iyi düşün yine de sorcaksan dr a sor unutma 🤗🌸