Minik1yusuf Bebeğim 3ay 19gunluk sadece anne sütü alıyor 6 7gune kadar kakasını yapmadı ve sonra kendiliğinden. Yaptı kakası yeşil kakaydi krema kıvamındaydi sizce normal bişey mi