Benim kızım 4 ay 9 günlük uyku gerilemesini 4. Ayına girdiği gün yaşamaya başladık aynı gün aşılarımızıda olmuştuk ondan sonra çocugum değişti. Şöyle ki gece uykusuna 8 de en geç 8.30 da geçmiş oluyordu gece 2 de birde 4,5 da kalkardı 6.30 7 gibide tam kalkış artık güne başlardık şuan akşam 10.10.30 ağlaya ağlaya uyuyo ve deli gibi uykusu olmasına rağmen direniyo gece 2 de uyanıyor yine ağlayarak ve 4 de kadar uyumuyor 4 ten sonrada saat başı kalkıyor ve her uyandığında emmek istiyor. Ben 2 akşamdır gece dürtme yöntemini deniyorım ve çok faydasını gördüm şükürler olsun. Kızım 2 de uyanıyor ben 1.40 gibi onu oynatıyorum kolunu yada bacagını yada tüm vucudunu kaldırıp yatagında az ileri yatırıyorum mesela ( tabi bunu yaparken dua dua üzeirne hatim indiritorum🙈) sonra gögsümü veriyorım 20 dk kadar gögsümde kalıyor be 4,30 5 e kadar uyanmıyor o saatlerde de uyandığında hemen gögsümü veriyorım 6.30 7.30 gibi artık uyanıyoruz. Bu şekilde belki eski düzenimize geri dönebiliriz diye düşünüyorım . Ben bunu deneyimledim sizlerlede paylaşmak istedim. Gündüzleri çok şükür sıkıntımız yok uyuyo uyku saatlerinde. Sadece akşam 7!den sonra başlayan bir uykuya direnme modumuz başlıyor. Bu süreç onların gelişimi için olması gereken birşeymiş ve söylenildiği gibi gecicide olabiliyormuş kalıcıda . Umarım tüm bebekllerin geçici olur🙏🏻