Mavi0688 bızım kanlı kaka cumartesı oldu. Doktorumuz 1 de cıkmıa hastaneden. Pazarda yoktu. Bugun 2 ye randevu aldık. Tekde gorustuk. Foto falan attım. Alerjı maması aldık. Ve ben o gunden berı emzırmıorum. Diyet yapıorm. Bugun emzırcem. raporuda bugun cıkartcaz