Ezgiasya Prensannesiyimm hangi doktor hatırlıyor musunuz bir de göz muayenesi de orda mıydı nasıl yaptılar
Prensannesiyimm Ezgiasya yok canım hatırlamıyorum ama çok iyiydi ve girişin ilerisi nde tam karşıda ki odaydi orda ultrason odasında genellikle bütün doktorlar iyi