Esrasimay Kızlar bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz ben nasıl uyutsam direniyor doğduğundan beri sallamayayım diyorum ama pışpışta çok direniyor ya memede uyuyor memede uyumasa vay halime hiç bi şekilde uyumak istemiyor
Kaganalis Esrasimay sallayarak emzirerek bebek arabasinda yada pispis. Bazen gezmek istiyo kucagumda. :(( bi duzenimiz yok. Bi ara emzik verdim kendi jenfine uyuyordu ama emzik surekli düşüyor ve uyaniyo.
Nisacix Esrasimay kucağıma alıp koluma yatırıyorum poposuna biraz hafif hafif vuruyorum çok hafif ilk zaman sallıyorum sonra sallamıyorum öyle uyuyakalıyor bizimki kucaklarda omuzlarda uyumaya bayıldığı icin 😁
Esrasimay Kaganalis benim bebişte damaklı emzik almadı başka emzik denemeye korktum sürekli düşer tekrar ister daha yorucu olur diye 🤷🏻♀️
Esrasimay Nisacix benimkine bi yöntem bulamadım genelde hepsini reddediyor ayakta sallanmakta istemiyordu ama bugün sallanarak uyudu
Ardahsyn Esrasimay inandırmışım doğduğun dan beri gece sallamadım valla beşiğe koyuyom kendi kendine uyuyor ama o uyu masaj uyuyamıyom bnde bnde yatakta takılıyom
Rabiacelebi Esrasimay salıncağa yatır uyandikca sallayiver uyusun kimi çocuk ne yaparsan yap sallanmaya ariyor
gulsahgursoy Esrasimay Kızımı koluma yatırıyorum. Pilates topunun üzerine oturup yavaşça zıplıyorum. Gündüz uyuma süreleri hiçbir zaman uzun olmadı ama uykuya geçişi çok kolay oluyor.