bukaga olmaz olaydık ☺️ 2. Dozda daha akşamı bozdu kendini hastaneye yatış yapıldı gaz sıkışmasından bi yerde birikti kaldı gaz ne masaj ne başka bişey fayda etmedi gaz sıkıştırdıkça mama yememe ve sürekli ıkınmaktan sıkıntı yaptı çocuk kendine ateşlendik . Normal düzenli bi bağırsak çalışması olmadığı için hocalar enterogermina Kids günde yarım başladı şuanda yavaş yavaş daha yeni topladı geri kendini açıkçası