Sumeyyalikerem 9 saat yolculuk yaptık geçen hafta 18 aylık ve yol tutuyor ikimizi de😱ben dayanırım diye düşünmüştüm bayadır ilaç kullanmadan yolculuk yapmıştım çünkü ama nir baktım ki kızımı da tutuyor. Arka koltukta daha çok bulantı giriyor öne geçtik mecburen camdan baktırdım, sürekli durduk yürüdük zayen uyku saatleri düzenli olduğu için saati geldiği zaman uyudu ama benim için zor oldu. Dönüşte doktorumuzdan ilaç adı öğrendik mis gibi istanbul trafiğine dolu da kalsakta bir sorun olmadan geldik. Kızım arkada uyudu oyalandı bazen öne heldi ben arkaya geçtim öyle öyle geldik