Duygucvlk
Sabretmelisin bizim de 4.ay atağımız zor geçti. Normalde çok sakin bir bebeğim vardır.
Her zaman bu durumlarda büyüyor bebeğim sabret, bilerek yapmıyor diyorum ve o şişeliler teselli buluyorum. Evet krize girdiğim noktalar oluyor çünkü tek bakıyorum bebeğime🥺
5 aya girdik ve sakinledik. Tek eksiğimiz dış yok bizde.
Bebeğimde çok hareketli kendini uyandırırdı anne karnında ilerde elleri hep yüzünde idi ve hala öyle. Ben uykuya geçerken bebeğime konuşarak kundak yapıyorum sadece kollarını başlıyorum ve inansın daha deliksiz ve uzun uyuyor 👍🤨
Hadi annecim kollarını saralım diyorum kuzum ya kuzu gibi bekliyor ta ki derin uykuya geçtiğimde gevşetiyorum ama bağlı sanıyor uyanan kadar oynatmıyor. Kesinlikle tavsiye ederim kundağı doktorum önerdi derin uyuması için.