Kızım 3 aylık oldu en başından beri sütümü sağarak veriyorum ilk başlar ev işi hiç yapmazdım evi toplamazdım bebek uyudun süt sağardım ikinci uyuduğunda kahvaltı yapardım ayağımda salladım sonra tekrar süt sağ sabah akşam bulaşık yıkamazdım diğer gün eşim eve gelir o zaman yıkarım hiçte kafama takmadım işi sağarak verdiğim için azalsın istemedim akşam yemeğini de bebeği kucağıma alır öyle yaparım uyuduğu vakit malzemeleri ayarlarım uyandığında kucağımda durur yaparım bazen pusette oylamaya çalışırım ev işi yapmanıza çok ta gerek yok yani