Merveozden Merhaba sevgili anneler 8 ay12 günlük bir oğlum var, oğlumun pipisinin ucu kızarık doktora gittim krem verdi biraz geçmişti şimdi tekrar kızardı. Sizce sebebi ne? 🤦🏻♀️ Lütfen yardımcı olurmusunuz 🤦🏻♀️
Ayazege06 Merveozden Pisik olmuştur cnm benim oglumunda pipisinin altı kızarmıştı geçen gün bepanthol pisik kremi kullanıyorum onu sürdüm pipisinin altına iki güne geçti.Bir de bebek sabunu ile yıkayabilirsiniz rahatlatır .
Dersim62 Merveozden benim bebeğimizde öyle olmuştu pipisinin derisi her altını değiştirdiğinizde geri verin doktor öyle söyledi öyle yaptım bir daha olmadı çok şükür her yıkadığınızda da yapın ayrıca pişiyor yoksa ucu
Kubra5657 Merveozden canım benim oğlumunda ara ara oluyor travazol krem kullandım sürdüğüm gibi diğer bezinde geçiyordu hemen geçmiş olsun
Merveozden Dersim62 çok teşekkür ederim, böyle pipisinin ucunun iç tarafı beyazlaşıyor onu temizliyorum ondan mı olur acaba yoksa, sürekli ayaklarını içe doğru kapatıp açıyor idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi🤦🏻♀️
Dersim62 Merveozden yok enfeksiyon değil biz doğduğu günden beri her banyosunda yapıyorsun derisini geriye veriyorduk 2. Ay verem alışında 3 gün yıkamadık pipisinin ucu pişti çişini yaparken çok ağlıyordu sonra furacin merhem verdi doktorumuz onu kullandık 2 3 güne iyileşti her altını değiştirdiğimde yapmamı söyledi sonra da doktorumuz