Kuzeyufuk 9 ay boyunca bı ağırlık taşıyorsun ve birden bu ağırlık senden alınıyor. Bütün organların ve kemik yapın yavaş yavaş değişikliğe ayak uydurmaya çalışıyor. Bende devardı 14 ay oldu hala var ama azaldı. Doktorum bana öyle söyledi yani bende herkese bu şekilde dönüyorum burdan ve mantıklı geldi ağrılar hafifleyince. Eğer fıtık tarzı rahatsızlıkların varsa biraz daha uzuyor benim gibi bu süreç. Geçmiş olsun.