Arifeeee Başvuru belgesinde ÖABT yok mu ona sonradan mı başvuru açacaklar? Sadece GYK ve EGİTİM BİLİMLERİ görünüyor
meyaski Arifeeee Aynı anda hepsine birden kayıt yapılıyor diye hatırlıyorum ama yanlış bilgilendirmek istemem
Lonewolf Arifeeee ben kardeşimin başvurusunu yaptım aynı anda hepsine başvuruluyor.Gk gy-eğitim birlikte.Sonra öabt.Takvimden bakın ÖSYM nin