Günaydın Kızlar, benim 2 aylık bir oğlum var kabızlık sorunumuz var. Bundan ötürü bir çok kez Hastaneye gittik, ve farklı yöntemlerle şuruplarla sıvılaştırmaya çalıştık. Şimdi en son gittiğimizde şurubumuzu değiştirdi ve ayriyetten Mamasına bir toz karıştırıyorum. 2 gün öyle güzel kakasını yapıyordu ki yoğurt kıvamıydı çok iyiydi. Lakin şu3/4 gündür ilaçlarıı kullandığımıza rağmen kabız fito kremini kullanıyorum onu poposuna sürdüğüm zaten dışkıya çıka biliyor dışkısı da önce katı geliyor baya bi daha sonradan sulu geliyor baya. Kızlar gerçekten çok sinirim bozuluyor bu kakasından daha doğrusu kabızlıktan ötürü.
Mama değişikliği çok yaptık şimdi Bebelac Gold Nutriconfor kullanıyoruz.
Sizlerde nasıldı veya nasıl siz ne ler yaptınız?
Yardımcı olursanız çok sevinirim.