Glsm28 Benimki de 16 aylık olacak, sanırım 1 yaşından beri tüm düzenimiz gitti. Hele azı ve köpekler peş peşe çıkmaya başladı, aynı yazdıklarınızı yaşıyorum. Uyku konusunda belki işe yarar, bazen sallıyorum durmuyo beşiğinde ağlıyo vs 1 saat sallıyorum yine de durmuyo (diş çıkarıyo oluyo böyle zamanlarda) , yere yatak koydum o yatağı da sevdi, onda yanıma yatırıyorum döne oynaya uyuyor bir şekilde. Biz delirecek seviyeye gelsek de aslında acı çektikleri ya da atak döneminde oldukları için bunlar hep. İnanın saçlarım beyazladı böyle diyorum ama, birazcık daha sabır 🌺