beyazkelebegim her gün uyandığımda yüzümü temizleyici ile yıkar ardından peeling yaparım. Nemlendirici kremimi sürerim. Gün içinde de hafif bir makyaj yaparım. Saçlarımı düzleştiririm ya da örerim. Akşam da yüzümü cihazla temizlerim , toniklerim , gece kremi ardına serum sürer öyle uyurum. Haftada 2 kil maskesi yaparım 🥰 bunların hiç birini eşim için yapmam. Kendim için yaparım, kendimi iyi hissetmek ,aynada güzel görmek vs. Annemde aşırı bakımlıdır muhtemelen bir alışkanlık bu 🥳🙏