Ugbet bizimde sizin gibi ama bana mukusu görunce doktor süt ürünlerini kesme ama abartılı da yeme dedi sonrada tabi yedklerim az da olsa birikimi kana sebeb oldu diyete basladık daha sonra bi daha olsu meger fıstıga da alerjisi varmıs alerji uzmanına gittik dokuz aya kadar diyet yapıcaz kendi doktoru ise açalım yavas yavas diyo gerçekten her kafadan bi ses çıkıyo