Melisyldz bizde iki gündür böyleyiz..normalde gece uyanır süt emince tekrar yatardı.şimdi ise çığlık çığlığa uyanıyo o halde sütte emmiyo sakinleştirmekte zor oluyo gecenin yarısında😏 şuan hiç alışkanlık yapmadığım şeyi yapıyorum uyumadığı için ayağımda sallıyom...🤦♀️🙄diş mi acaba bilemedim