Kizlar benm bebeğim 1 yaşında ama prematüre.5 hafta erken doğdu.kilosuda 1.750 Gr di.suan 8 kilo emziriyorum ek gıda veriyorum ama hiç istemiyor devamlı emmek istiyor boyu iyi aslında 72 cm ama kilosu çok az.tipide minyon zaten hiç büyümüyor gibi geliyor çok kafaya takıyorum.doktor normal diyor ama gel bana anlat bunu🤦🏻♀️ kilo aldıran bı tarifiniz varmı.