Ays125 Oğlum 5 gün sonra hayırlısıyla sağlıkla 4 aylık olacak ben daha adet olmadım ilk oğlum da bu kadar uzun sürmemişti test yapmaya korkuyorum 😩
AlpBeyinAnasi Ays125 benim oğlum da 5 aylık olacak ben de adet olmadım, 1 seneye kadar normalmiş. Korunmasız ilişki olmadıysa neden korkuyorsunuz?
Wolverine Ays125 Yani emziriyorsan geç regl olman normal ama korku neden korunun? Gebelik regli değil yumurtlama ile alakali. Regl hiç gormesen de yumurtaların catlarsa gebelik sansin hep var demektir.
Merve-HanifeDuru Emziriyorsanızda olmuyorsunuz adet büyük kızımı emzirmediğim halde 4 ay adet olmamıştım
_Mutlubirkalp_ Ayni durumdayiz canim ama benim ilk cocugumdada 9 ay sonra adet gormeye basladim kimisi daha erken goruyor 🤷
Merve-HanifeDuru Umarım 🌺 olursada yapacak birşey yok ☺️ Korkunun ecele faydası yok canım yap bir test için rahatlasın 🥰Ays125