Kızlar kızım 23 aylık 1 ay önce emzirmeyi bıraktım emmesi bitsin kesin uyur diyen herkesten nefret ettiğimi belirtmek isterim 😂 şaka bir yana 1 haftadır gece 1de uyanıyor ve 6ya kadae uyumuyor tamam uyumasın ama sadece salla diye ağlıyor eğer ayağımda sallamazsam çığlık kıyamet artık gücümde takatimde sabrımda kalmadı gözünüzü seviyim ben bu sallama işini nasıl çözücem bana bir fikir verin