Ben aynısından kullanıyorum çok memnunum uyurken birlikte daha güvenli uyuyabiliyoruz birde gün içinde de uykusu gelince yatağına geçip bekliyor 12 aylık henüz 2 aydır kullanıyorum lastikli çarşaf ile çok kolay oluyor kullanımı ben altında panel yükselti istemedim direk yatağımız yere bir toz vs girmiyor :)