Merhaba sevgili anneler,
3 ay 22 günlük bir oğlum var. Doğduğu günden beri sadece anne sütüyle besleniyor. 2. Ay dolduktan sonra kusmaya başladı. Reflü yatağını bıraktıktan sonra tam olarak. Reflü yatağından hareketlendiği için kendini çok dibe kaydırıyordu kaldırmak zorunda kaldım. Emdikten sonra fazlasınu süt olarak çıkarmasını anlıyorum ama emdikten uzun süre sonra da ekşimik kıvamında kusuyor. Nadiren püskürterek de kusuyor. Doktoruma sorduğumda normal dedi 3. Ay kontrolünde. Artık günde 6-7 kez kusmaya başladı tedirgin oluyorum. Bu durumu yaşayan var mı?