Hilall-16 Doğumdan sonra adet olmak için bi yöntem yokmu ya 6 ay geçti hala hiç adet olmadım bu beni aşırı gergin ve sinirli birisi yapmaya başladı artık doktora mı gitmek gerekiyor yoksa normal mi
Vildan2334 Hilall-16 1 yila kadar maalesef normal ben 30. Gün oldum her olmamda sinirli ve gergin oluyorum duzen zaten yok her ay 4 gun olup 3 gun arayla 3 gun daha oluyorum olmakta dert olmamakta 😂
Semaertgrl Hilall-16 bende ilk 4 ay olmadım sonra diyete başladım evde egzersiz yapıyorum bilmiyorum o mu etkiledi ama iki aydır düzenli gelmeye başladı
Ekim19 Hilall-16 ben ikinci ayda oldum ama 1 yıl kadar normalmiş şişkinlik oluyor ister istemez anlayabiliyorum sizi
Hilall-16 Vildan2334 evet böyle olmakta sorun olur tabi 😂 ol olma falan inşallah düzene gireriz bir an önce