Puzun bence olmaz, benim oğlumun sünneti kışa denk geldi 4. Ayında yaptırdım ama yaza denk gelse de yaptırırdım, üstelik yazın bezini rahatça açıp bekleyebilirsiniz hava alması için, üşüyecek diye tedirgin olmazsınız. Zaten bir haftada iyileşiyor bir aksilik olmazsa. Şimdiden geçmiş olsun 🌸