Umutluluk Ya kızlar üstüne çok ince örtüyorum tek kat giydiriyorum yinede çok terliyor geceleri özellikle başı ve sırtı . Varmı bu durumu yaşayan ya
Umutluluk elifhanimm ortası çok az dolu olan kenarları azcık dolu olan bebek yastığı var ya onda yaatırıyorum