Kızlar bebeğimin 4 gündür ateşi var herşeyine baktırdık bi sıkıntı görünmüyor bugun yüzünd isilik gibi kızamıklar vücudunda ve yüzünde çıktı doktora attığımda 6. Hastalık dedi ama masum bi hastalıkmış geçer bi kaç güne dedi ama kızımın yüzünü görünce çok üzülüyorum bu durumu yaşayan var mı varsa ne kadar sürede geçti kızamıklar