laliko35 ozel aşılari kapsamıyor. 1200 tl ye yaptirdim. Bebek 15 gunluk olmadan yapilmiyor. Acibadem sigorta yaptirdim. 3 cocugum var buyukler de Ak sigorta,esim Ray ben ise halk sigorta yaptirdim.yani hangimize ne gerekki ise onu kapsayan sigortayi sectik. Oglumu dogum yaptığım hastaneye goturuyorum. Muayene ucreti normalde 265 tl. Simdi 8 aylik oglum. Tavsiyem o ki isitme testi ve kalca usg ve göz muayenesini kapsayan bi sigorta yaptirin cunku bunlar cookkk pahali