Simaybaran06 Avent biberon kullanıyorum biberon ucunda 1yaziyor 5 aylık olcaz 6 gün sonra biberon ucunu 6 aylık olunca mi değiştirmem gerekiyor mama veren anneler sizler ucunu ne zaman degistirdiniz büyük biberon alacam onunla birlikte almayı düşünüyorum
Cnksncnsu Simaybaran06 6. Ayda değiştirdik biz ama şöyle 4. Ayına kadar 1 delikli uç , 4. Aydan 6. Aya kadar 2 veya 3 delikli uç. 6. Aydan sonra 4 delikli kullanıyoruz şuan biz..
Omero21 Simaybaran06 ben 6. Ayda 2 delikli kullanıyordum 7. Ayında 3 delikliye geçtik mama biraz daha yoğun olduğu için daha rahat çeksin diye e
Cambardak Derinay ecz gidince ayını söyleyin veriyor yani ay ay biberon ucu satılıyor evinizdeki biberonun ucunu değiştiriyosınuz
Cnksncnsu Derinay ben yurt dışında oturuyorum burda var ama Türkiye de bilmiyorum e bebek de olabilir
Deletedmom27337 Simaybaran06 0m+ yenidoğan, 1m+ numarası 1-3 ay arası, 3m+ numarası 3-6 ay arası, 6m+ numarası da 6 ay ve sonrası içinmiş. Yani devamlı değiştirmek lazımmış. Fakat şuan piyasa da sadece 1m+ sı var geri kalan uçlar yok malesef