Benim de oğlum tam 30. Gününde 8 saat gece uykusu yapmıştı sabah korkarak fırlamıştım :) sonrasında doktorum 6 saati geçerse uyku öğünü yap devam etsin demişti. Artık 3,5 aylık uyku öğünü bile yapmıyorum sabah 6ya kadar uyuyor. Uyku da bir besin özellikle ilk üç ayda. Gelişimi iyiyse bir sorun olacağını sanmıyorum ama 3. Ay kontrolünde ya da hemen yarın doktoruna danış canım için rahat etsin. Gece uyuyan bebek en güzeli bizde dinlenince daha mutlu olup mutlu edebiliyoruz hem 😘