elfeyllzdmr Kızlar bebeğim artık uzun uyumaya başladı. Mesela gece 2 den sabah 8 e kadar uzun uyuyor. Gece boyunca artık uyandırıp emzirmiyorum sizce doğru mu yapıyorum?
Kucucugumdogam elfeyllzdmr 3 ay 10 günlük kızım var en geç 10 gibi uyutuyorum ve sabah 6.30a kadar bikaç defa kalkıyor emzirip tekrar yatırıyorum bazen kalkmadığı bile oluyor uyandırmıyorum uykusu bozulmasın diye önceden çok kaldırıyordum oda huzursuz oluyordu bende.
Mrv38 elfeyllzdmr bende hemen hemen aynı başlığı attım bizimde 3 ay az kaldı gece 11-12 gibi emiyor sabah 5-6 ya kadar deliksiz yatıyor bende bilemedim napsam 🤷♀️
esrasyaa elfeyllzdmr uykusunu bolmek iyi degil ama gece ikiden sabah sekizede uzun bir sure bence uykuda alip dudaklarini uyararak emdirmeyi denediniz mi
Ellaa2 elfeyllzdmr gün içerisinde beslenmesi nasıl peki benimde ikizlerim var 3 ay 6 günlük 4 4.5 saatte bir beslediğim için programlanmış gibiler
Helokusunannesi Benim kızım da 3 aylık olacak ayın 15 de gece 11 gıbı yatıyor bir haftadır sabah 6 30 kadar emziriyorum 11 30 kadar uyuyor sonra hiç uykumuz yok tabi hep uyanık
barbiee Helokusunannesi merhaba benim kızımda ayın 16 sında 3 aylık olcak doğumumuz aynı zamanda olmuş 🎈
_Mutlubirkalp_ Kilo alimi iyiyse sikinti olmaz benim bebegimde ayni yatmadan guzelce doguruyorum uyanirsa emziriyorum yoksa ellemiyorim acikinca kalkiyor
Vildan2334 elfeyllzdmr kesinlikle doğrusunu yapıyorsunuz onlarin beslenme kadar uykuyada ihtiyaçları var bizde 3 ay 8 günlüğüz 40 tan sonra boyle devam ettik uyku saati giderek uzadi kilo vs problemi de yok cok şükür acıktıklarinda uyaniyorlar zaten