Nisa21annesi 2 yaşındaki kızım parmak ucunda yürüyor ama sürekli değil ayakkabı giydiğinde olmuyor evde dolanırken veya bir yere koşarken içiniz de bu durumu yaşayan varmı?
bidibidibidi Nisa21annesi 9 aylık oğlum ayağa kalkmaya başladığından bu yana parmak uçlarında yğkseliyor hatta bu yüzden kaç kere tırnakları kırıldı
Hira34 Nisa21annesi benim eltimin kizi böyle parmak uçlarında yürüyüyo şuan 9 yaşında halen öyle yürüyor topuklarina basmıyor en son doktora götürdüler yanlış hatirlamiyosam topuğunda bi damar mi tıkanmış başka bişey mi var dedi pek hatırlamıyorum biseyler olmuş yanlış bilgi vermek istemem bunun için fizik tedavi önerdiler masaj önerdiler ama şimdi naptilar bilmiyorum haberim yok
Ayseee27 Benim kızımda 13 aylk iki aydır falan bazen görüyorum parmak uçlarında yürüyor niye yapıyor bilmiyorum sonradan yapmaya başladı
Nisa21annesi Ayseee27 benim kızım yürümeye başladığından beri öyle sürekli değil ama ara ara birden parmak ucuna kalkıyor diyorum balerin gibi dolanıyor.☺️
Ayseee27 Nisa21annesi aynen balerin gibi oluyorlar :) ilk yürüdüğünde farketmedim aynı bizimki de ara ara yapıyor
Nisa21annesi bidibidibidi bende kafama takmıyordum bugün babam söyledi neden ara da parmak ucuna basıyor diye sonra kafama takıldı bacakları eşitmi diye bakıyorum eşit kalça cıkıklıgı testi de yaptırdık bi sorun yok denildi düzelir mi bilmiyorum inşallah zamanla geçer 🙏🏻
bidibidibidi Nisa21annesi örümcek veya hoppala kullanmadık. Birşeylere uzanmaya çalışırken daha çok uzanayım diye adet edindi. Alıştı yani. Küçük kaynım da parmak uçlarında yürüyor herhangi bir bacak problemi yok. Genetikmidir bilmiyorum ama bu durum beni rahatsız ediyor. Ortopedi doktoruna soracağım
Nisa21annesi Samavizey28 evet 👍 ayakları cıplakken filan rahatsız olmaya başladım bir de neden böyle yürüyor denildikçe daha da rahatsız oluyorum
melisitos Örümcek veya hoppala kullandınız mı? Bunlar parmak ucu yürümeye teşvik edermiş, o yüzden de önerilmiyorlar
Nisa21annesi bidibidibidi beni de rahatsız ediyor artık dedim parmakları yorulunca indirir alışkanlık haline getirdi
Nisa21annesi Mevakemaleyna soydan mı geliyor yoksa örümcek filan bindilerinden dolayı mı anlamıyorum ya. Sürekli gözüm ayakların da bi kaldırsın düz bas diyorum hemen