Alpbebek2 bizim durum biraz karışık canım. Mesela ben patates havuç elma kabak yediğimde alerjisi çıkmıyordu. Ama bebeğime patates verdim bütün vücudunda döküntüler çıktı kakada kan vardı. Havuçtada hem döküntü oldu hem de yanağı göz kapağı şişti. Hepsinde bir şeyler oldu 😪 ama yavaş yavaş alışıyor sanırım bünyesi. Patatesi şu an kaldırıyor mesela alıştı. Sabah meyve püresi (kayısı-armut-muz VS birini) veriyorum çok az. Öğleden sonra da tadımlık bezelye - taze fasulye - patates - kabak gibi sebzelerden ezip yine birkaç kaşık veriyorum. Eğer meme reddi yaşarsam akşamda irmikli ya da pirinç unlu mama yapıyorum içine üzüm pekmezi ya da meyve rendeliyorum alerji maması da koyuyorum içine bazen öyle yiyor.Tek başına alerji mamasını yediremiyorum. Yeni tattırdığım bir şey olursada zaten 3 gün onu tattırıyorum yanında emin olduğum alerji yapmayan bir şeyi de başka öğün yapıyorum. Bu arada şu an 6.5 aylık