Gerçekten açmak istediğim posttayım şuan benimde kızım bugun tam 60 günlük. 40ina kadar 2-3 saatte bir uyandırıp emzirdim sonrasında doktor bu süreyi 4-5 e çıkarabilirsin dedi, gündüzleri değil ama geceleri uyuyor yani mesela 8 de uyudu 12-1 de emziriyorum sonra uyuyor bir daha kendi ağlıyo 3-4-5 gibi emziriyorum sonra zaten 7 gibi hepten uyanıyor. Sizce böyle normal mi, ilk ay 1 kilo almıştı bu ay 640gram almış iyi mi sizce doktora yarın gideceğiz şuan 5 kilo. Sadece anne sütü, birde bebekler açken ağlar mı? Yada memeden süt gelmediği zaman yinede boş emer mi? Doymasa ağlar mı, uyur mu? Tecrubeli annelerrr???🥺