kuubbraa58 Kızlar mrblar, bebek arabası alıcam tecrübeli anneler fikir verebilir misiniz 🙂 travel mi yoksa kabiiin miiiii
EsmaAtlas kuubbraa58 travel çok zor 2 kişi olmanız gerek kapat puseti yanına al vs çok uğraşıyorum sürekli kullanacam tek başıma diye düşünürsen eski tarz al deriö ben travel kullanıyorum kendi aracımız olmadığı için dolmuşta otobüste işkence çekiyorum yardım olmadan kapatılması bebeği pusetle çıkar tak çok zor
Rika kuubbraa58 mamas papas ocarro aldim cok memnunum istanbulun girdili ciktili berbat yollarini iyi kaldiriyor 6 aydir kullaniyorum ve bebegim icin o kadar rahat ki surekli evde bile koysam uyur ustunde
Efy kuubbraa58 yaşam şartlarınıza göre değişir tabi benim evimde asansör yok büyük bir arabayı indiremem bu çok pratik oluyor tek elimle indirip açıp katlayabiliyorum