Merhaba, kızım 3 aylık. Gece uykusuna hep 12 den sonra geçiyor. Ne yaptıysam erkene almayı başaramadım. Yarımşar saat erkene çekerek denedim olmadı. 9 da 10 da yatırsam 30 dk uyuyup uyanıyor. Gündüz uykusu gibi. Fikriniz var mı nasıl daha erkene çekebilirim