Selam hanımlar. Yakın akrabamızın düğünü var da. Bebeğim 4 aylık götürmek istemiyorum. Evde bırakıcam.enzirip gidicem ve tekrar acıkırsa diye sütümü sağıp bırakmak istiyorum. Ama nasıl yapıcam bilmiyorum. Toplam 2 3 saat kalırım en fazla. Biberona mı sağayım ısıtmaya gerek varmı hiç bilgim yok