Alpitom yanlislikla bana yazdiniz galiba 🙂 her doktor farkli soyluyor işte bazı doktorlar da anlamadiginda yaptirmak daha iyi diyor travma yaratmaması için hareketsiz oldugunda iyileşme süreci kısa sürdugunu söyluyor bende 2 aylikken yaptirdim iğne yapilirken agladi onun dışında evde bile ağlamadı😊