Merhaba anneler 3,5 aylık bebeğim var gaz problemi var ben çorap patikle uyuturdum hep ama çorapla uyutmak kan dolaşımını kötü etkiliyormuş. Bunu okudum ve çıkarttım çorapları😂çok sıcak olmayan bi sıcak su torbası koydu inşallah daha da gaz olmaz 😕 siz nasıl uyutuyorsunuz ?