Hayal26 33 günlük bebeğim kakasını yapamıyor anne sütü ve mamayla besleniyor kullanıp memnun kaldığınız kabız yapmayan mama önerisinde bulunur musunuz
Eylulhuma16 Hayal26 biz ilk aptamil kullandk onda cok kustu kızım sonra bebelac kullandk dedgnz gbi kabiz oldu smdi sma kullaniyorum memnnz
Cigdem-609 Hayal26 sma deneyin belki işe yarar.Bide YouTube da bi video var kakasını yapabilsin diye bi hareket ben o şekilmyaptırmaya çalışıyordum gazlı bi bebeğim vardı gerçi sonra alerjik olduğunu öğrendik🤦🏽♀️
Hayal26 Eylulhuma16 bizde ilk aptamil kullandık kakasını yapamadı sonra doktor bebelac gold u önerdi sindirimi kolay diye 5 gündür kullanıyoruz gene yapamıyor hipp denicem bide sma da yapabiliyor mu kakasını?
eymeninannesi13 Hayal26 bende hip kullanıyorum mamaya birazcık gerçek zeytin yağı koy 1 çay kaşığı yapmasında sorun olmuyor
Hayal26 eymeninannesi13 bebelac gold kullanıyoruz doktor önerisiyle sindirimi kolay demişti ama hala yapamıyor kakasını zeytinyağı koyuyorum namazına günde 1 kere 1 çay kaşığı o da pek işe yaramadı
Serrateacher_67 Hayal26 evolviadan çok memnunum. Fiyatı da uygun. Hatta ben fiyatı uygun ama dediğimde doktor bana her zaman en pahalı mama en güzel mama değildir demisti Bir de sma var ama organik olduğu için tadı biraz kötü her çocuk kabul etmeyebiliyor.
Hayal26 Serrateacher_67 evet doktor banada öyle diyip bebelac önerdi ama pek memnun kalmadık hipp ï denicem o da işe yaramazsa sizin dediğinizi de denerim teşekkür ederim