Merhaba arkadaşlar benim ikinci doğumumdan sonra göbek kaldı zayıfım ve zayıf olduğum için sadece kalan bir göbek çok kötü bir görüntü oluşturuyor zayıflamak da istemiyorum böyle birşeyler yapıp etkisini gören ama sadece göbek eriten kürleriniz varmı internette çok fazla şey var ama zayıflarım diye daha çok denemek istemiyorum.