G-a-m-z-e-l-i-m Merhaba anneler ilk bebegim ve tecrubesizim. Yanaginda puturlukler var nasil gecirebilirm basina gelen varmi
Tazeanne3434 G-a-m-z-e-l-i-m bizde de çıkıyor ama geçiyor bi kaç gün içinde süt değince oluyor diyorlar
yazkokusu G-a-m-z-e-l-i-m mustela nın cold kremi var . Benim bebeğimde de oluyordu . Şimdi banyodan sonra kullanıyorum çok memnunum. Küçük bişey ama baya gidiyor.
yaseminoztrk G-a-m-z-e-l-i-m bebeğim henüz küçük ama bioderma atoderm kullanın 3 günde geçiriyor. Doktor vermişti bize de tüm yüzü pütür pütür olmuştu sivilce gibiydi değilde gibiydi aynı zamanda egzama türlerinden biriymiş. 2 güne bir özellikle banyo sonrası sürüyorum artık hergün sürme demişti doktor. Bu kremi kullanın geçmeyince kortizonlu kreme başvuruluyor bildiğim kadarıyla
G-a-m-z-e-l-i-m Tazeanne3434 yok ya oyle degil 11 aylik bebegim emzirmiyorum gecmiyoda kortizonlu ilac kullanmak istemiyorum
Filiz83 Benim kizimda 17 günlük yanaklarında kırmızı beyaz uclu gibi dökuntüler oldu sıcaktanmış sizinkide öylemi dr gördü isilik dedi bişeyde vermedi ama canım çok sıkılıyo yanaklarını öyle görünce
Filiz83 G-a-m-z-e-l-i-m bende googleden de arastirdim aynısı . Ter gözenekleri kapalı oldugu icin aşırı sıcaktan olabiliyomus 3 gün oldu çıkalı bizdede daha çok küçük.sizinki kaç günlük sizde bi bakın aynısı mı acaba banada haber verin
yaseminoztrk G-a-m-z-e-l-i-m elbette fiyatını hatırlamıyorum yardımcı olmak isterdim ama. Trendyolda falanda var
Filiz83 Emir123ali Emir123ali geçermi gercekten sanki daha cogalcakmis gibi geliyo bana sizde yasadinizmi 3_4 gün oluyo yüzüne baktikca dayanamiyorum
Emir123ali Filiz83 evet benim oğlumdada vardı canım kendiliğinden geçti genelde yeni doğan bebeklerde oluyor korkma kafasına doğruda vardı bizim