Fatmanur68 muallimeanne20 Ben çektirdim.Saniyelik bir sancı oluyor adet sancısı gibi sonra hemen geçiyor saniyelik bir işlem için anestezi almaya gerek bile yok cok az ağrılı oluyor.
Elfydr muallimeanne20 ben çektirdim. Cok korkarak girdim ama hicbirsey anlamadan çıktım. Bursa medikal hastanesinde yaptırmıştım. Ozel hastaneler bu konuda biraz daha hassas sanırım.
Toprak2509 muallimeanne20 eski yöntemler öyle. Devlet hastanelerinde hala öyle diye biliyorum sorun. Ağrılı oldugu için anestezi yapıyorlar. Ben özellikle yeni sistem ağrısız acısız anestezisiz yapan yer buldum yaptırdım. Heryerde böyle değil