Cinarberk daha bu hafta atlattık kıpkırmızı ve çapaklıydı oğlumun gözleri. Sabah açamıyordu ağlıyordu pamuğu ıslatıp zor siliyordum. Doktor enfeksiyon dedi 2 tane damla verdi 2. Gün geçti hamdolsun 🤲 haricinde çay pansumanı yaptım ayağımda sallarken dalmaya yakın 15 dakka pamukla koydum gözlerine 👍