FHKK Anlamadım demedim ki ? Bence sende yanlış anlama problemi var yada sinirli günündesin diğer dediğimide sana sohbet amaçlı hani neden takip edeyim ki diye sordum kalktın bana hakaret ettin şimdi de yanlış yazdığını yazmışım “ saçmamısın “ yazılmaz saçma mısın ? Olur ayrıca Türkçede saçmamısın diye bir deyim olduğunu sanmıyorum. Bu tarz kelimeleri genelde ergenler kullanıyor. Boş yapma saçma mısın gibi argoları. Ama sen yinede benim anlamadığımı düşünmüşsün 😂 Bu kadar açıklama yeter sanırım. İyi günler , mutlu forumlar 😍