Bebeğim altı buçuk aylık ve bir iki haftadır büyük insan gibi kendini sıkıp gererek çığlık atarak ağlıyor sonra öksürüyor boğazları acıdığı için aşırı sinirli yumruklarını falan sıkıyor niye böyle oldu anlamadım günün çoğunu böyle geçiriyoruz ve aşırı yoruyor uyurken çok zor uyutuyorum delircem az kaldı 😂