Turkuazz ben 4 aylıkken meyve püresi ile başladım günde 2 çay kaşığı yani tattırmak amacı ile.. 6 aydan sonra herşeyi verdim sizin aylarınız da da hergün çorba tarzı püreler yapardım mesela (kabak,havuç,patates) püresi şehriye çorbası mercimek çorbası tarhana vs. (pırasa,havuç) püre yada meyve püresi (muz,bebe biskuvisi) (muz,armut,avakado,elma bazende biskuvi katardım) tatlı niyetine böyle yapıyordum yine gece maması yapmıyordum süt ile yatıyordu gece zaten mamaya kalkıyor .. 13 aylık olduk hala aynı tabi yemekleri değişti biz ne yersek onu yiyordu aksam yatarken süt veririm gece 2 kere falan kalkar .. öyle yani 😄 bu arada 3 aylıkken anne sütünü bıraktık sütüm yetmediği için hemde gelmiyordu azalıyordu o yüzden ek gıdaya erken baslamıstım